Google+ Deep Freeze Standard v8.10.020.4579 - نرم افزار منجمد سازی کامپیوتر :: سیب دانلود

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که برای کامپیوترهایی که مورد استفاده عمومی هستند (مثل کامپیوترهای موجود در کافی نت، هتل، گیم نت، سایت های دانشگاهی و ...)، کاربرد زیادی دارد. نرم افزار Deep Freeze میتواند ویندوز را با تمامی نرم افزارها و تنظیمات آن ذخیره کند. بعد از روشن شدن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز، مهم نیست که چه تغییرات و تنظیماتی توسط کاربر انجام شده است یا برنامه‌های مخرب و ویروسها، ویندوز را آلوده کرده باشند،فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. دقیقا مثل وقتی که آن را با Deep Freeze ذخیره کرده بودید.

حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

اگر شما مسئول یک کامپیوتر عمومی هستید، با کمک این نرم افزار میتوانید خود را از دردسر فایل های اضافه ای که کاربران روی دسکتاپ ایجاد میکنند یا برنامه هایی که نصب میکنند خلاص کنید. حتی تغییرات و تنظیمات مرورگر نیز با ریستارت شدن سیستم به همان حالتی برمیگردد که شما تنظیم کرده بودید.

 برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.


برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Deep Freeze Standard v8.10.020.4579 :

  • حفاظت از کامپیوتر در برابر تغییراتی که سایر کاربران در آن ایجاد میکنند

  • تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف

  • بازگردانی خودکار تنظیمات مورد نظر شما (با هر بار ریستارت شدن ویندوز)


راهنمای نصب

  • قبل از نصب برنامه ها و یا بازی ها روی سیستم و یا نوشتن اطلاعات روی درایوهایی که Freeze شده اند، حتما نرم افزار Deep Freeze را غیرفعال کنید در غیر این صورت بعد از Restart همه اطلاعات پاک خواهند شد!

  • سعی کنید برنامه ها و بازی های خود را در محیطی نصب کنید که Freeze نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل save game و یا تغییرات در یاهو مسنجر ( Message Archive ) و … بعد از Restart پاک خواهند شد.

  • قبل از اینکه سیستم خود را برای تغییر ویندوز فرمت کنید حتماً نرم افزار Deep Freeze را پاک کنید.

دانلود Deep Freeze Standard v8.10.020.4579

نمایش جزییات و دانلود نسخه Deep Freeze Enterprise

نمایش جزییات و دانلود نسخه Deep Freeze Server Enterprise

رمز فایل: www.sibdl.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی