Google+ Solarwinds Orion NPM 10.4.1 IPAM 3 NCM 7 NTA 3.10 SAM 5.2 VNQM 4 :: سیب دانلود

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه



نرم افزار های مانیتورینگ شرکت solarwinds بدون شک یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزار های مدیریت و مانیتورینگ شبکه بوده که با قابلیت های بیشمار خود امکان مدیریت بهتر شبکه را به مدیران IT سازمان ها میدهد. لیست نرم افزار ها به همراه برخی از این امکانات به شرح زیر میباشند:

SAM - Server and Application Monitor

VNQM - VoIP Network Quality Manager

IPAM - IP Address Manager

NCM - Network Configuration Manager

NPM - Network Performance Monitor

NTA - NetFlow Traffic Analyzer


نظرات (۱۱)

سلام مهندس طاهری آقا خیلی تبریک میگم خیلی وقت بود که این بخش ذهنم رو درگیر کرده بود که چرا غیره فعال هست حالا دلیلش رو فهمیدم امید وارم که روز به روز برنامه های به روزتر و البته رایگان و اوپن سورس رو تو این بخش ببینیم خوشحال شودم قربانت.....
یه سوال دیگه مهندس به نظرم مانیتورینگ شبکه تو ایران آینداش روشنه چون بحث تازه ای هست به نظرت اگه روش زوم کنم و بهش مسلط شم درآمدش خوب میشه ؟
پاسخ:
آره اما باید در کنار بقیه چیزها یاد بگیریش مثل backup virtualization active directory...
فقط میتونم بگم به ندرت این جور سایتی پیدا میکنم... فوق العادس سایتتون من از هر جور کمکی از دستم برای توسعش بر بیاد دریغی ندارم واقعا ممنون
پاسخ:
نظر لطفتونه
سلام
امکان قرار دادن کرک به صورت مجزا وجود داره؟
من کل نرم افزار رو دارم و فقط کرکش رو لازم دارم. ترجبح میدم این حجم رو دانلود نکنم.
ممنون
پاسخ:
چشم امروز انجام میدم
سلام
دوباره منم!
هنوز منتظر کرکم. زمانم داره تموم میشه. ممنون :)
پاسخ:
با سلام
اضافه شد
سلام
خسته نباشید فقط اگر ممکنه کرک نرم افزار رو نیز روی سایت قرار بدید.
پاسخ:
با سلام
اضافه شد
سلام مهندس اگه ممکنه آموزش نرم افزار zabbix رو تو سایت خوبتون بزارید... جاش خالیه من با cacti کار کردم یه سری مشکلات داره ولی با زابیکس موفق نشدم کار کنم اگه لطف کنید روش کارش با snmp رو تو زاببیکس لطف کنید ممنون میشم
پاسخ:
به روی چشم
با سلام
مهندس ممنون از این لطفتون
اگه می شه فایل کرکش جدا بزارین من همه ی فایلو گرفتم واقعیتش نتونستم کرکش کنم اگه می شه طریقه کرک کردنشو بگین
تو سایتهای زبان اصلی که نگاه کردم نوشته یه فایل BAT داره اون باید اجرا کنید که من ندیدمش
ممنون می شم راهنماییم کنید
پاسخ:
با سلام
اضافه شد
لطفا پسورد فایل زیپ شده را هم قرار دهید
پاسخ:
www.sibdl.ir
با سلام وخسته نباشید
دانلود بخش 1و3 تا 99.99% ادامه داشته سپس قطع می شوند . لطفاً راهنمایی کنید.
پاسخ:
فایل مشکلی نداره لطفا دوباره امتحان بفرمایید
لطفا طریقه کرک رو توضیح بدید
پاسخ:
در فایل readme هست - باز هم مشکل دارید؟
آره مهندس جان فایل bat تو پوشه ها نیست بعد من فقط npm رو نصب کردم بقیه رو هم باید نصب کنم . کدوم فایا رو باید برای کرک نصب کنم. ممنون میشم توضیح بدید من زیاد وارد نیستم
پاسخ:
شما فایل کرک رو دانلود کن و فایل زیپ داخلش رو باز کنید که یه فایل bat توش هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی