Google+ دانلود تمامی نسخه های java - زبان برنامه نویسی بی انتها :: سیب دانلود

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسیِ شئ‌گرا است که برای نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند؛ که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

شرکت اوراکل به دلیل تحریم ها اجازه دانلود به شرکت های ایرانی را نمیدهد. در این پست شما میتوانید نسخه های به روز جاوا را دانلود نمایید.

JVM : مخفف Java Virtual Machine است که به عنوان ماشین مجازی جاواشناخته میشود. مفسر موجود در ماشین مجازی برای تفسیر و اجرای بایت کد جاوا بکار می رود.

JRE : مخفف Java Runtime environment است و اساسا برای اجرای کدهای کامپایل شده به کار میرود و به عنوان یک افزونه در JDK موجود است. همچنین محیط اجرایی جاوا شامل JVM و یک سری از برنامه های دیگر است.

JDK : به مجموعه کامل ابزارهای جاوا (شامل ابزارهایی برای کاربران عادی، و ابزارهایی برای برنامه نویسان) در اصطلاح Java Development Kit گفته میشود. همچنین بستری برای compile و execution برنامه‌های تحت جاوا است.

نسخه ۸ آپدیت40

دانلود Java SE Runtime  Environment v8.0 Update 40

JRE - ویندوز ۳۲ بیت

JRE - ویندوز ۶۴ بیت

JRE - لینوکس ۳۲ بیت - RPM

JRE - لینوکس ۳۲ بیت - gz

JRE - لینوکس ۶۴ بیت - RPM

JRE - لینوکس ۶۴ بیت - gz

JRE - اپل مک

دانلود Java SE Development Kit v8.0

JDK - ویندوز ۳۲ بیت

JDK - ویندوز ۶۴ بیت

JDK - لینوکس ۳۲ بیت - RPM

JDK - لینوکس ۳۲ بیت - gz

JDK - لینوکس ۶۴ بیت - RPM

JDK - لینوکس ۶۴ بیت - gz

JDK - اپل مک

نظرات (۱)

ممنون از مطالب مفیدتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی