Google+ 3DP Chip 15.03 - نرم افزار یافتن درایورهای ویندوز + آموزش :: سیب دانلود

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

سیب دانلود

دانلود نرم افزار های کاربردی مدیران شبکه

۳DP Chip  نرم افزاری رایگان و بسیار قدرتمند برای اسکن درایورهای سیستم و آپدیت آنها است. در واقع بعد از چک کردن سیستم و شناسایی مدل قطعات، بروز ترین درایور‌های مورد نیاز سخت افزاری شما را پیدا کرده و می‌توانید آن را دریافت و نصب کنید .اگر فکر می‌کنید قطعه ای از سیستم شما مثلا (گرافیک) به درستی کار نمی‌کند و با کارایی خوبی ندارد بدون شک مشکل از درایور‌های آن می‌باشد . بنابر این اگر به دنبال یک راه ساده برای بروز رسانی Driver‌های سیستم خود هستید نرم افزار کم حجم ۳DP Chip می‌تواند بهترین انتخاب باشد .

3DP Chip ابزاری کم حجم با دیتابیسی غنی شامل 37000 درایور مختلف از سخت افزارهای شما می باشد. نرم افزار با اسکن Cpu ، مادربورد ، کارت گرافیک ، کارت صوتی و .... به شناسایی درایورهای به روز نشده میپردازد. عدم به روز رسانی این درایور ها ممکن است کارکرد سخت افزار های شما را دچار مشکل کرده و کیفیت مناسبی را در اختیار کاربر قرار ندهد؛ از این رو به روز رسانی درایور سخت افزاری بسیار مهم است، اما همانطور که می دانید یافتن به روز رسانی ها بسیار مشکل است و زمان و هزینه ی بسیاری نیاز دارد. درایور جدید را برای دانلود در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار با رابط کاربری بسیار آسان برای کاربران اماتور و حرفه ای ساخته شده است و هر کسی توانایی کار با این نرم افزار را داراست.

شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از وب سایت FDL دریافت و از کار آسان و آپدیت سریع درایور های خود نهایت لذت را ببرید.

دانلود 3DP Chip 15.03

دانلود آموزش نرم افزار 3dpchip

رمز فایل  : www.sibdl.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی